Amikor elfogy a lelkesedés – hogyan tarts ki akkor is, amikor már nem izgalmas?

Volt már olyan, hogy inkább ablakot pucoltál, minthogy végre leülj tanulni vagy megírni azt a posztot, amit már napok óta halogatsz? Nekem volt. És nem egyszer. Egyszer csak azon kaptam magam, hogy még a kamra rendszerezése is sürgősebb lett, mint az edzés vagy egy a pénzügyi tervezés. Pedig szeretem, amit csinálok. De néha ez is … Olvass tovább

A vállalkozásod akkor kezd igazán növekedni, amikor elhiszed, hogy megérdemled

Sok vállalkozó nem tudja elképzelni, milyen értékes, amit csinál. Azt gondolja, hogy amit ő nyújt, azt bárki meg tudná csinálni. Nem számol azzal, hogy mennyi munka, idő, tanulás, kudarc és tapasztalat van mögötte. Hogy mennyi éven át tanulta, csiszolta, gyakorolta, amíg eljutott oda, hogy ilyen színvonalon tudja nyújtani a szolgáltatását. Marketing tanácsadások során gyakran elérkezünk … Olvass tovább

Miért nem elég egy mondatban meghatározni a célcsoportodat?

Hogyan határozd meg pontosan a célcsoportodat, hogy hatékonyabb legyen a marketinged és könnyebben szerezz ügyfeleket? Sokszor legyintesz, amikor arról van szó, hogy határozd meg a célcsoportodat. „Persze, tudom, kiknek szól a szolgáltatásom” – gondolod, ha te is virtuális asszisztenciát kínálsz például és egy gyors mondatban összefoglalod: „Nők, akiknek családjuk van és 35 évesek” vagy „Kisvállalkozók, … Olvass tovább

Hogyan válaszd ki a vállalkozásod számára legmegfelelőbb marketingstratégiát?

Ha vállalkozó vagy – legyen szó bármilyen iparágról –, az egyik legfontosabb kérdés, amit meg kell válaszolnod: hogyan tudsz több ügyfelet szerezni és láthatóbbá válni a piacon? Ehhez azonban először tisztában kell lenned a vállalkozásod jelenlegi helyzetével. Mióta vagy jelen a piacon? Mennyire telített a piac, ahol működsz? Kik a versenytársaid, és hogyan különbözteted meg … Olvass tovább

Hogyan készíttess profi portréfotókat weblapodra? – A sikeres vizuális arculat titkai

Amikor egy vállalkozás honlapjához képeket készítünk, nem csupán esztétikai szempontokat kell figyelembe vennünk. Egy jól megválasztott vizuális arculat erősíti a márka hitelességét, a látogatókban pedig bizalmat ébreszt. De mire érdemes figyelni, hogy a fotózás valóban támogassa az üzleti célokat? 1. Az arculat, a személyiség és az üzenet harmóniája Az egyik legfontosabb tényező, hogy a képek … Olvass tovább

Kézműves alkotók fotózási igényei – Kérdőív

Kedves Alkotó! Örülök, hogy itt vagy! Bartha Andi vagyok, fotós és marketing szakember. Szenvedélyem a vizuális történetmesélés és az alkotók munkájának támogatása professzionális fotózással és marketing megoldásokkal.  Célom, hogy jobban megismerjem az igényeiteket, hogy szolgáltatásaimat minél inkább a számotokra hasznos és előnyös módon alakíthassam ki. Hálás lennék, ha kitöltenéd ezt a kérdőívet, hiszen ezzel te … Olvass tovább

Férfi portrék – keretek között és azon túl

Az évek során számos üzletember, cégvezető és tulajdonos állt már a kamerám előtt, hogy professzionális portrékat készítsünk szakmai megjelenésekhez. Legyen szó céges magazininterjúról, konferencia előadás promójáról vagy egy bemutatkozó anyagról, mindig adott keretek között építjük fel a koncepciót. De néha jó kilépni ebből a struktúrából! Egy-egy eltérő stílusú fotózás mindig friss energiát ad – így … Olvass tovább

10 lépés a sikeres személyes márkaépítéshez

Ha arra vagy kíváncsi, mit tehetsz meg azért, hogy hiteles és vonzó márkává váljon a vállalkozásod a célközönséged szemében, akkor olvasd el az alábbi pontokat. OK. Most nyiss egy üres dokumentum oldalt, írd fel a pontokat, gondold át őket és írj mellé mindent ami választ ad a kérdésekre. Ha megvan, akkor biztos vagyok benne, hogy … Olvass tovább

Hogyan lehetsz természetes a kamera előtt – akkor is, ha nem vagy gyakorlott modell?

A kamera előtt állni nem mindenkinek komfortos élmény. Vállalkozók, üzletemberek, tulajdonosok, anyukák, nők, férfiak, tinédzserek – sokan megfordultak már a kamerám előtt. Mindannyian más céllal érkeztek, de egy közös bennük: szeretnék a legjobb formájukat adni a fotókon. Amikor megérkezel egy fotózásra, egy adott céllal készítünk képeket. Ez határozza meg azt is, hogy milyen szerepbe helyezkedsz: … Olvass tovább

Hogyan segít a marketing tervezés, hogy vállalkozóként elérd a céljaidat?

Képzeld el Annát, egy lelkes nyelvtanárt, aki szenvedélyesen tanít magántanítványokat. Anna évek óta álmodozik arról, hogy stabilabb jövedelme legyen és szinten lépjen vállalkozásában. Az új év kezdetén így fogalmazta meg a célját: „Idén szeretnék legalább 10 új diákot és bevezetni egy haladó szintű csoportos kurzust!” Azonban ahogy teltek a hónapok, Anna azon kapta magát, hogy … Olvass tovább