“Personal-Branding fotózás”
Az egyéni képek segítségével könnyedén személyessé teheted a közösségi médiában közzétett bejegyzéseidet. Emellett remekül alkalmasak az elköteleződés fokozására, az átkattintási arány növelésére és még sok másra is.
Ha professzionális fotóid vannak a termékekről, szolgáltatásokról, az mindig a legegyszerűbb módja, hogy közelebb hozd az általad nyújtott élményt a leendő vásárlókhoz.
Egyrészt könnyebb úgy bemutatni mivel foglalkozol, ha folyamatosan egyedi és saját képekkel tudod a mondandódat illusztrálni. Másrészt bizalmat építesz a naprakész, hiteles képekkel, mert ha először találkozik valaki veled az online térben, máris pozitív benyomást alakítasz ki benne magadról és a termékekről is.
A professzionális fotós abban is segít, hogy magabiztosan állj a kamera előtt, még akkor is, ha nem készülnek fényképek rólad minden nap. Pontosan tudja, hogy milyen fények, kompozíciós, és szerkesztési elvek teszik a képet hatásossá, és hogyan ragadd meg velük a potenciális vásárlók figyelmét.
A gyakorlott fotós hozzászokott ahhoz, hogy emberekkel dolgozik, így pontosan tudja, hogyan érezd jól magad a fotózás közben. Ha szükséges, segít ellazulni és olyan szituációt teremt, ami természetesnek tűnik számodra.
A professzionális fotósnak konkrét elképzelése van arról, hogyan állj, ülj a kamera előtt, és milyen napszak fényei a legszebbek, melyik helyszín, vagy berendezés, környezet áll legjobban a termékeidnek és konkrét koncepcióval készül a fotózásra. Segít kiválasztani az öltözéket és sminkest is biztosít a fotózásra.
Biztos vagyok benne, hogy tudatos vállalkozóként neked is fontos, hogy minőségi szolgáltatást adj az ügyfeleidnek. Éppen ezért ma már elengedhetetlen, hogy a gyártás, alkotás, szolgáltatás élményét és értékét minőségi képeken mutasd be a célcsoportodnak.
Ugye te is mindig azokra a képekre emlékszel a legjobban, ahol végig lapozható, hogy hogyan készül a termék, látod magát az alkotót és kicsit belátsz a kulisszák mögé?
Mindannyian kíváncsiak vagyunk és szeretjük előre megismerni a szolgáltatót, mielőtt ajánlatot kérünk tőle, vagy megrendeljük a termékét. Ha nálad több személyes poszt jelenik meg, vállalod az arcod, és szívesen mesélsz a szolgáltatásról, termékekről, mindez minőségi képekkel illusztrált, az hitelessé tesz a vásárlók szemében.
Remélem sikerült egy kicsit megmutatni, milyen előnyei vannak ha ütős personal-branding fotókkal rendelkezel. Ha készen állsz egy közös élményre, akkor keress meg, és kitaláljuk a számodra legjobb koncepciót!